Tento kurz je pokračovaním kurzu komunikačných a pracovných zručnosti a slúži na získanie špecifických profesijných techník.
Trvanie kurzu: 28 hodín
Forma výučby: kombinovaná / online
Miesto kurzu: Posôbíme na Liptove, ale podľa záujmu a vzájomnej dohody vieme kurz realizovať kdekoľvek.
Cena kurzu: 996,- eur s DPH
Cieľ kurzu
Ako vytvoriť obchodný proces, ktorý by vzbudzoval u zákazníkov túžbu po našich službách alebo výrobkoch? Skutočný úspech obchodníka vyžaduje nielen schopnosti efektívnej prezentácie, ale aj pochopenie psychológie ľudského rozhodovania. Počas školenia sa budeme bližšie zaoberať identifikáciou potrieb zákazníka a hľadaním jeho motivačných faktorov. Ukážeme vám rôzne spôsoby, ako si obchodník môže vytvoriť svoju osobnú značku a ako mu to môže pomôcť v jeho každodennej práci.
Obsah kurzu
- Určenie kľúčových faktorov pre úspešný predaj – sledovanie správneho postupu a odporúčaných krokov, jasnosť, spoľahlivosť a presvedčivosť, profesionálny prístup
- Dôkladné poznávanie produktov a služieb – význam znalostí o produktoch a službách, technické špecifikácie a výhody, rozdiely voči konkurenčným ponukám
- Identifikácia potrieb a komunikácia výhod – kladienie otázok a rozpoznávanie požiadaviek zákazníka, komunikácia výhod pre zákazníka, riešenie námietok
- Úspešné uzavretie obchodu – rozpoznávanie signálov nákupného záujmu, vzbudenie záujmu o produkt, techniky uzatvárania obchodu, získanie potvrdenia a súhlasu od zákazníka
- Nábor nových zákazníkov – identifikácia cieľových skupín zákazníkov, príprava predajných materiálov, zameranie sa na individuálne potreby zákazníkov, prvotný kontakt a následná komunikácia, vybudovanie systému získavania nových klientov
- Vyjednávanie – spracovanie problematických situácií so zákazníkmi, identifikácia typov zákazníkov, riadenie ústupkov a zliav